Toimitusehdot
Verkkokauppaostosten toimitus
Suurin osa tuotteistamme on varastoituja tuotteita, jotka toimitetaan viikon sisällä tilauksesta. Tuotantoon menevien tilausten toimitusaika on maksimissaan 2 viikkoa. Tarkemman toimitusajan voit kysyä osoitteesta: vormu@vormu.fi . Poikkeustilanteessa toimituksen viivästyessä ilmoitamme asiasta asiakkaalle viipymättä.
Ilmainen toimitus noutopistepaketeille yli 150€ tilauksiin. Huom! Ei koske kotijakelua
Mikäli tilaat erikoiskokoja, voit tilata ja sopia niiden toimituksesta sekä maksuista soittamalla 02 824 0100 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vormu@vormu.fi
Tilaus sähköpostitse / puhelimitse
Mikäli sinun ei ole mahdollista käyttää verkkokauppaamme tilauksen tekemiseksi, voit tehdä tilauksen suoraan meille tehtaalle sähköpostitse osoitteeseen vormu@vormu.fi tai puhelimitse numeroon 02 824 0100 (ma-pe 8-16). Huomaathan kuitenkin, että tässä tapauksessa loppusummaan lisätään laskutuslisä 5,00 € + alv (6,27€).
Palautukset
Verkkokauppaostosten palautus
Palautuksen summasta vähennetään tuotteen lähetys- ja palautuskulut. Tilanteissa, joissa palautus johtuu väärin toimitetusta tuotteesta, tai tuotevirheestä, lähetys- ja palautuskuluja ei vähennetä. Jos olet valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan (noutopaketti), myyjän ei tarvitse palauttaa siitä aiheutuneita ylimääräisiä kustannuksia.
Mikäli haluat palauttaa tilauksesi/tuotteita tilauksestasi, toimi seuraavasti:
- Ole yhteydessä asiakaspalveluumme: yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse vormu@vormu.fi ilmoittaaksesi palautuksesta.
Asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksen tekemisestä viipymättä yrityksellemme, viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteiden vastaanottamisesta. Tuotteet tulee palauttaa 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta. - Säästä alkuperäinen pakkaus ja pakkauksen päällä oleva pakettikortti.
- Pakkaa palautettava tuote / tilaus huolellisesti. Pakkaa tuote / tilaus mielellään alkuperäiseen, ehjään pakkaukseensa. Huomioithan, että huolimattomasti pakattujen ja/sekä sen takia kuljetuksessa rikkoutuneiden palautusten kohdalla emme voi palauttaa tilauksen/tuotteen hintaa täysimääräisenä.
Huom! Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksissa.
Huom! Avattujen Hygieniatuotteiden*, II-laatuisten sekä mittatilauksena valmistettujen tuotteiden osalta emme voi ottaa palautuksia vastaan. Mikäli huomaat tuotteen vääräksi, kun olet noutanut pakettisi, ota yhteys meihin välittömästi.
*Hygieniatuotteiksi luokittelemme: patjat, sijauspatjat, vuode- ja tyynynsuojat, nukkuma- ja tukityynyt, peitot, liinavaatteet. - Liitä lähetykseen mukaan vapaamuotoinen viesti, josta käy ilmi: tilausnumero, yhteystiedot, palautettava tuote, palautuksen syy ja tieto, mikäli haluat vaihtaa sen toiseen tuotteeseen (esim. toiseen kokoon). Jos lähetyksen mukana ei ole tilaus- tai kuittinumeroa, veloitamme selvitysmaksun 15 €.
- Vie paketti lähimpään Schenkerin noutopisteeseen (useat R-Kioskit, K-marketit, Neste -asemat, jne.). Palautukset tulevat meille ainoastaan Schenkerin välityksellä. Tarkista lähin Schenkerin toimipisteesi osoitteesta: https://ng.myschenker.fi/noutopistehaku/
- Prosessoimme palautuksen mahdollisimman nopeasti sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautuslähetyksen ja tarkistaneet palautetut tuotteet.
Mikäli palautusta ei tehdä yllä olevien ehtojen mukaisesti, pidättäydymme palauttamasta tuotteen / tilauksen täyttä hintaa.
Huom! Huomioithan että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen peruminen. Noutamatta jätettyjen tilausten maksupalautuksista vähennämme toimituskulut. Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme palautuneista toimituksista, joiden peruutusilmoitus on tekemättä, ja on jätetty noutamatta toimipaikasta, perimme lähetys- ja palautuskulut laskuttamalla ne 14 pv nettona.
Ota yhteyttä vormu@vormu.fi saadaksesi lisäohjeita.